lørdag den 9. februar 2013

Herren's Kærlighed Brev

http://www.fathersloveletter.com/Danish/index.html



Mit Barn…

Du kender mig måske ikke, men jeg ved alt om dig
Salme 139:1

Jeg ved når du sidder og når du står op
Salme 139:2

Jeg kender alle dine veje
Salme 139:3

Selv hvert et hår på dit hoved er talt
Matthæusevangeliet 10:29-31

For du blev skabt i mit billede
1. Mosebog 1:27

I mig lever du, bevæger dig og er til
Apostlenes Gerninger 17:28

For du er mit afkom
Apostlenes Gerninger 17:28

Jeg kendte dig, selv før du blev undfanget
Jeremias' Bog 1:4-5

Jeg valgte dig da jeg planlagde skabelsen
Efeserbrevet 1:11-12

Du var ikke en fejl, for alle dine
dage er optegnet i min bog
Salme 139:15-16

Jeg bestemte det præcise tidspunkt
for din fødsel og hvor du skulle bo
Apostlenes Gerninger 17:26

Du er underfuldt skabt
Salme 139:14

Jeg vævede dig i din mors liv
Salme 139:13

Jeg bragte dig til verden, den dag du blev født
Salme 71:6

Dem, som ikke kender mig,
har tegnet forkerte billeder af mig
Johannesevangeliet 8:41-44

Jeg er ikke fjern og vred,
men er det fuldendte udtryk for kærlighed
1. Johannesbrev 4:16

Det er mit ønske at overøse dig med min kærlighed,
bare fordi du er mit barn og jeg er din far
1. Johannesbrev 3:1

Jeg kan give dig mere end din
jordiske far nogensinde kunne
Matthæusevangeliet 7:11

For jeg er den fuldkomne far
Mattæusevangeliet 5:48

Hver en god gave, som du får,
kommer fra min hånd
Jakobsbrevet 1:17

For jeg er din forsørger og
jeg mætter alle dine behov
Matthæusevangeliet 6:31-33

Min plan for din fremtid har altid
været fyldt med håb
Jeremias' Bog 29:11

Fordi jeg elsker dig med en evig kærlighed
Jeremias' Bog 31:3

Mine tanker om dig er uden tal,
ligesom sandet på stranden
Salme 139:17-18

Og jeg fryder mig over dig med sang
Sefanias' Bog 3:17

Jeg vil aldrig holde op med at gøre godt imod dig
Jeremias' Bog 32:40

For du er min dyrebare ejendom
2. Mosebog 19:5

Jeg ønsker at etablere dig af hele
mit hjerte og hele mine sjæl
Jeremias' Bog 32:41

Og jeg vil vise dig store og underfulde ting
Jeremias' Bog 33:3

Hvis du søger mig af hele dit hjerte,
skal du finde mig
5. Mosebog 4:29

Glæd dig i mig og jeg vil give
dig hvad dit hjerte ønsker
Salme 37:4

For det var mig, der gav dig de ønsker
Filipperbrevet 2:13

Jeg formår at gøre mere for dig end
du overhovedet kan forestille dig
Efeserbrevet 3:20

For jeg er din største opmuntrer
2. Thessalonikerbrev 2:16-17

Jeg er også den Far,
der trøster dig i alle dine trængsler
2. Korintherbrev 1:3-4

Når dit hjerte er knust, er jeg nær ved dig
Salme 34:19

Som en hyrde bærer et lam,
har jeg båret dig tæt ved mit hjerte
Esajas' Bog 40:11

En dag vil jeg tørre hver en tåre fra dine øjne
og tage al smerten væk,
som du har lidt på denne jord
Johannes' Åbenbaring 21:3-4

Jeg er din Far, og jeg elsker dig
ligesom jeg elsker min søn, Jesus
Johannesevangeliet 17:23

For i Jesus er min kærlighed til dig åbenbaret
Johannesevangeliet 17:26

Han er det præcise billede af hvem jeg er
Hebræerbrevet 1:3

Han kom for at vise at jeg er for dig, ikke imod dig
Romerbrevet 8:31

Og for at fortælle dig at jeg ikke tæller dine synder
2. Korintherbrev 5:18-19

Jesus døde så at du og jeg kunne
blive forligt med hinanden
2. Korintherbrev 5:18-19

Hans død var det ultimative udtryk
for min kærlighed til dig
1. Johannesbrev 4:10

Jeg gav afkald på alt dét jeg elskede,
så jeg kunne vinde din kærlighed
Romerbrevet 8:31-32

Hvis du tager imod gaven i min søn Jesus,
tager du imod mig
1. Johannesbrev 2:23

Og intet vil nogensinde skille
dig fra min kærlighed igen
Romerbrevet 8:38-39

Kom hjem og jeg vil holde den største fest,
himlen nogensinde har set
Lukasevangeliet 15:7

Jeg har altid været Far, og vil altid være Far
Efeserbrevet 3:14-15

Mit spørgsmål er…
Vil du være mit barn?
Johannesevangeliet 1:12-13

Jeg venter på dig
Lukasevangeliet 15:11-32
 
Kærlig Hilsen din Far
Den Almægtige Gud




Ingen kommentarer:

Send en kommentar